Zeszyt / Journal 3 (2015)
-
Marketingowe czynniki i instrumenty wzrostu organizacji
Mariola Michałowska
-
Marketingowe aspekty funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego
Joanna Wyrwa
-
Marketing szeptany jako nieformalna komunikacja międzyludzka
Paweł Jóźwiakowski
-
Nakłady inwestycyjne zagranicznych przedsiębiorstw handlowych i ich wpływ na handel w Polsce
Urszula Kłosiewicz-Górecka
-
Kryteria wyboru e-dostawcy z perspektywy konsumenta generacji Y
Anetta Barska
-
Zarządzanie relacjami z klientem z perspektywy budowania kapitału relacyjnego
Wiesław Danielak
-
Rola coachingu w kształtowaniu jakościowej przewagi konkurencyjnej usług – na przykładzie usług kształcenia akademickiego
Wioletta Suszek-Masłowska
-
Wpływ działań promocyjnych na wybór uczelni przez maturzystów
Anna Wasiluk, Ewelina Markowska
-
Biometria w bankowości - szanse i zagrożenia Banku przyszłości
Julita Mlaskawa
-
Zjawisko jednostronnych zmian zasad umów przez banki i ich wpływ na zachowania oraz lojalność klientów
Romuald Zabrocki, Anna Suszek-Namroży
Panel redakcyjny
Umożliwia przesyłanie artykułów naukowych
oraz ich recenzowanie i redagowanie.