Zeszyt / Journal 21 (2024)
-
Uwarunkowania satysfakcji i lojalności klientów w sektorze e-commerce
Determinants of customer satisfaction and loyalty in the e-commerce sectorMartyna Pietrzak, Anna Tomaszuk
-
Perspektywy finansowe absolwentów uczelni wyższych w województwie lubuskim
Financial prospects of graduates of universities in the lubuskie voivodeshipPaulina Felicka, Marta Mazurkiewicz, Dawid Mikos
-
Zmiana pokoleniowa kompetencji cyfrowych seniorów a perspektywy e-commerce
Generational change in digital competencies of seniors and e-commerce prospectsTomasz Łagutko, Daria Pigulska, Adam Kończak
-
Determinanty rozwoju kariery zawodowej kobiet z pokolenia Y i Z
Determinants of Career Development for Women from Generations Y and ZAnna Wasiluk, Martyna Jamiołkowska
-
Kluczowe czynniki influencer marketingu wpływające na decyzje zakupowe odzieży i obuwia pokolenia Z
The key factors of influencer marketing affecting Generation Z's purchasing decisions for clothing and footwearAndrzej Daniluk, Wiktoria Tatarczuk
-
Strategie zarządzania kapitałem obrotowym netto w szpitalach ogólnopolskich działających na terenie województwa lubuskiego
Net working capital management strategies in nationwide hospitals operating in the Lubuskie VoivodeshipJanina Jędrzejczak-Gas, Michał Gas, Gracjan Rzymowski, Alicja Patkowska, Kalina Figura, Wiktoria Rudko
-
Efektywność operacji logistycznych w e-commerce
Efficiency of logistics operations in e-commerceJustyna Kozłowska
-
Domy studenckie w Polsce w latach 2019-2022 – znaczenie oraz zmiany
Student houses in Poland in 2019-2022 – relevance and changesSławomir Piszczek
Panel redakcyjny
Umożliwia przesyłanie artykułów naukowych
oraz ich recenzowanie i redagowanie.